Vill du vara med och skapa de bästa arrangemangen i SSL för Rönnby Tigers?



Vi i arrangemangsgruppen är alltid tacksamma för den hjälp vi kan få. Totalt är vi 10 personer som ständigt arbetar med våra hemmamatcher. Dessutom får vi hjälp vid varje match av olika lag och deras föräldrar som hjälper till som sargvakter och att bemanna kiosken.  Det behövs förstärkning med är 3-4 personer som kan dela uppgiften som Kioskansvarig. I dagsläget så har vi ett mycket bra fungerande system som kommer att göra arbetsuppgiften väldigt enkel och smidig, med förutsättning att man är några stycken som delar på det.


Vad pratar vi om för uppgifter? 

1. Starta upp, förbereda kiosken och informera de föräldrar som kommer och ska ha hand om kiosken vid hemmamatcher.
2. Se till att allt är ok efter matchen och att allt är tillbakaställt i förrådet.
3. Inventera efter varje match, maila listan till inköpsansvarig som ser till att det blir inköpt till kommande hemmamatch.

 

Vad innebär det i tid?
Vi i arrangemangsgruppen träffas mellan 1:45–1:30 timmar före matchstart, vilket innebär att den som ska starta upp kiosken också måste vara på plats då. Därefter så behöver man vara på plats när matchen är slut, dvs ca 2 timmar efter matchstart. Om man delar på arbetsuppgiften så behöver man inte vara på plats som kioskansvarig vid varje match. Det viktigaste är att man delar upp arbetsuppgifterna mellan varandra och har en bra kommunikation.

 

Intresserad?
Antingen mailar du info@ronnby.se eller ringer till Lisbeth Adamenko på mobil 070-587 7194

VästeråsRönnby IBK och Arrangemangsgruppen


Skriv ut
ABB

Adsum

City Gross

Mimer

e-man Integration Experts

Bostjärnan

Hedlunds golv

Länsförsäkringar

Mälardalens Bostadsrättsförvaltning

Sinnab

Harry Berglund förvaltnings AB

Mälarenergi

El - man

Söderman och Partner

BDO

KPMG

Actic

Assist

Fatpipe

Asics